wtorek, 14 czerwca 2016

Witam wszystkich !

Witam wszystkich na moim najnowszym blogu!!! Kilka słów o mnie:
A więc tak. Kim jestem? Dla was Laura Lauren - Ogromna fanka książek i pisania. Naprawdę jest to moja wielka pasja, ale wiadomo jestem amatorką. Będę tu wrzucała kolejne rozdziały opowiadania mojego autorstwa, które mam nadzieję się wam spodoba. Czekam na wasze pierwsze SZCZERE opinie. Obiecuję, że każde słowo wezmę pod uwagę i przejmę wszelką krytykę. Liczę na to, że będziemy się tu wspólnie razem bawić bo własnie o to mi chodzi. Pisanie jest dla mnie zabawą, a jeśli komuś przyjemność będzie sprawiało czytanie mojego opowiadania, będę bardzo szczęśliwa.
No to chyba na tyle jeśli chodzi o mnie i tego bloga. A no i jeszcze posty będę starała się wrzucać regularnie ;) Zaraz dodam prolog. No to miłego czytania kochani :*

Laura Lauren <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz