niedziela, 9 lipca 2017

Co za gafa haha

Hej kochani!!!!
Bardzo was przepraszam za brak rozdziału. Po prostu nie bardzo mam możliwość napisania go :/
Dlatego pojawi się on za tydzień w niedzielę, ale  już wtedy będę miała czas i wstawiać je będę systematycznie. Dziękuję za cierpliwość i wyrozumiałość <3
A i jeszcze jedno. Dopiero teraz to zauważyłam. W sumie nie wiem czy mam się z tego śmiać czy płakać nad moim roztrzepaniem. Ale chyba jednak zrobię to pierwsze.
Nie wiem dlaczego napisalam, że Filip wysłany będzie do Barcelony.  W glowie mi się chyba coś poprzewracało. Przecież oni mieszkają w Polsce nie w Hiszpanii. Ehhhh brawa dla mnie. Oczywiście już to zmienię na Zakopane, ale no. Jak ja mogłam to przeoczyć przecież czytałam to!!! Dobra mam nadzieję że będziecie śmiać się razem ze mną xD następnym razem jak by coś was dziwiło to pisać śmiało, jak widać czasem mi się zdarza popełniać gafy.  Eh jakie to nieprofesjonalne haha dobrze już się nie śmieje hyhy idę to zmienić :D
Laura Lauren <3

8 komentarzy:

  1. Pomyłki zawsze sie zdarzają! Nie ma co się martwić, ale dobrze, że to wyrównałaś. Jak zwykle będę czekała, bo na pewno, gdy zobaczę nowy rozdział znów przeżyję zaskoczenie. Życzę weny i cieszę sie, bo napisalas, że postarasz sie dodawać je już co tydzień, a to oznacza więcej opowiadania!!! Pozdrawiam:*
    ~Weronika~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo <3
      Tak zdarzają się, ale naprawdę nie wiem o czym ja myślałam pisząc to no nie mam pojęcia
      Również pozdrawiam !!!

      Laura Lauren <3

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo <3
      Tak zdarzają się, ale naprawdę nie wiem o czym ja myślałam pisząc to no nie mam pojęcia
      Również pozdrawiam !!!

      Laura Lauren <3

      Usuń
  2. Warto czekać na rozdział bo na pewno będzie mega ciekawy :D
    ojj każdemu się zdarzy mały błąd
    Uwierz mi chyba jeszcze nie było takiego opowiadania żebym czekała na nie tak chętnie XD możesz być z siebie dumna

    pozdrawiam, życzę weny, czasu i wielu pomysłów

    Zastępca tajniaka Heleny
    ~Lenka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku ale mi się miło zrobiło
      Dziękuję bardzo

      Laura Lauren <3

      Usuń
    2. O jejku ale mi się miło zrobiło
      Dziękuję bardzo

      Laura Lauren <3

      Usuń
  3. Nic się nie stało, że nie stawiłaś rozdziału w niedziele. To nie Twoja wina, na prawdę. Rozumiem to.
    I takie usterki się zamarzają każdemu. Nie masz się czym martwić.
    A ja już myślałam, że to tak miało być. Że specjalnie mają go wysłać do Hiszpanii... Tylko skąd on by znał język hiszpański??? Dobra, teraz już łapie! Jednak lepsze jest Zakopane. Tylko tam mówią po góralsku... yyy Chyba lepiej nie będziemy w to wnikać :D
    Czekam tym razem, już cierpliwie na następny rozdział. Życzę dużo, dużo, dużo, ale to bardzo dużo wszystkiego co Ci potrzebne do dalszego tworzenia :)
    ❤️❤️❤️
    ~Shiny~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jenki dziękuję bardzo <3 mam nadzieję, że będę miała dużo weny żeby dla Was pisać ;)

      Oj JAKOŚ sobie poradzi, zapewne lepiej niż w Hiszpanii ;D

      LAURA LAUREN <3

      Usuń