wtorek, 14 lutego 2017

Witam!

Witajcie wszyscy! Bardzo, bardzo przepraszam za swoją nieobecność w tym tygodniu. Ehhh miałam wam wynagrodzić to, że nie dodałam rozdziału w jedną z niedziel a zamiast tego nie pojawił się kolejny. Strasznie przepraszam, po prostu nie miałam zbyt czasu żeby go napisać.  Oczywiście w kolejną Niedzielę rozdział się pojawi i będzie dłuższy.

A 2 sprawa to dzisiaj WALENTYNKI więc... Jeśli jesteście w związkach to WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO I DUŻO MIŁOŚCI a tym co jeszcze w nich nie są, życzę aby wkrótce znaleźli swoją drugą połówkę  <3
Do Niedzieli ;*


LAURA LAUREN

2 komentarze:

  1. Nic się nie stało, każdy ma własne życie prywatne. Dla twoich rozdziałów warto czekać.
    Ehh mam nadzieję, że niedługo znajdę swoją drugą połówkę, Tobie również życzę wszystkiego najlepszego w te obecne walentynki :D

    ~Lenka~

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie, nic się nie stało. Rozumiem to. I poczekam ile trzeba. Nawet jakbym musiała czekać dłużej, niż do niedzieli.
    Twoje opowiadanie za bardzo mnie wciągnęło, żebym przestała je czytać. Nie mogę się doczekać już następnego rozdziału.
    Dziękuje za życzenia i Tobie również życzę wesołych waletynek. Chociaż ja obchodzę bardziej dzień singli.
    ~Shiny~

    OdpowiedzUsuń